Сервіс для роботи з електронними товаро-транспортними накладними

Сервіс для роботи з електронними товаро-транспортними накладними

Image placeholder

«Вчасно.ТТН» — офіційний провайдер еТТН в Україні

Обмінюйтесь електронними товарно-транспортними накладними (еТТН), спрощуйте облік товарів та прискорюйте розрахунки перевезення вантажів

Illustration

Електронна товарно-транспортна накладна стане обов'язковою

Держава анонсувала пілотний проєкт із впровадження електронних ТТН для бізнесу. Ініціатор проєкту — Міністерство інфраструктури України. 
Проєкт передбачає:● поступовий перехід до еТТН з відмовою від паперових форм;● перехід до електронної форми при складанні спецформ еТТН;● впровадження е-CMR між країнами східного партнерства

«Вчасно.ТТН» реалізує державні ініціативи щодо впровадження еТТН в Україні. Ми успішно впровадили попередні стандарти для нашого продукту за всіма вимогами держави. Детальніше про участь «Вчасно.ТТН» у проєкті еТТН в Україні дізнавайтеся у нашому блозі.

6 причин обрати «Вчасно.ТТН»

  • icon

    Повний цикл роботи з еТТН

    Створюйте, коригуйте і підписуйте електронні ТТН. Автоматично реєструйте еТТН у центральній базі даних і обмінюйтесь з усіма учасниками перевезень: вантажовідправником, перевізником, водієм, отримувачем, замовником, експедитором

  • icon

    Функціональність

    Додавайте супровідну документацію до еТТН, вивантажуйте pdf-версії створених електронних ТТН, імпортуйте інформацію про вантаж з електронних таблиць

  • icon

    Швидкість

    Швидко і безпечно підписуйте еТТН із «Вчасно.КЕП», «Дія.Підпис» та іншими кваліфікованими електронними підписами

  • icon

    Мобільність

    Адаптивна мобільна версія кабінету «Вчасно.ТТН» для водіїв і всіх учасників перевезень. Працюйте з еТТН з будь-якого місця у зручний для вас час




  • icon

    Зменшення ризиків

    Мінімум помилок, безпечне зберігання документів, захист від втрати даних


  • icon

    Всі документи в одному місці

    Легко створюйте будь-які типи коригувальних актів до еТТН, миттєво підписуйте їх і реєструйте в центральній базі даних

Можливості «Вчасно.ТТН»

Автоматизація всіх рутинних процесів з еТТН для відділу логістики у вашій компанії

icon

Веб-кабінет та мобільна версія сервісу з усіма можливостями «Вчасно.ТТН»

icon

20 видів інтеграції за API, що забезпечують повний цикл робіт з еТТН

icon

Інтеграція з центральною базою даних — еТТН та коригувальні акти реєструються за всіма державними вимогами

icon

Готові рішення для облікових систем BAF/BAS/1С

Логістичний ланцюжок з «Вчасно.ТТН»

Автоматизуйте поставки товарів з електронними товарно-транспортними накладними

Illustration
Illustration

Миттєво підписуйте еТТН з «Вчасно.КЕП»

Спрощує щоденні робочі завдання. Підписуйте електронну накладну в кілька кліків у сервісі «Вчасно.ТТН» за допомогою «Вчасно.КЕП»

Запитання і відповіді

  • Що таке електронна ТТН?

    Електронна накладна – документ, що надає право здійснювати внутрішні вантажні перевезення усім учасникам вантажних перевезень. Відповідно до Проєкту ЗУ №6534 «Про внесення змін до Закону України “Про автомобільний транспорт” щодо запровадження товарно-транспортної накладної в електронній формі»:● призначена для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу, обліку виконаної роботи,● може використовуватися для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку,● містить обов’язкові реквізити, передбачені цим Законом.

  • Електронні ТТН в законі — який план втілення проекту? Хто із провайдерів ЕДО залучений до проекту?

    У 2024 році Кабінет Міністрів планує прийняти постанову «Про реалізацію експериментального проєкту в сфері внутрішніх вантажних перевезень». Це стане новим етапом у впровадженні еТТН в Україні.
    З прийняттям постанови держава відновить і акредитацію провайдерів. Наразі до проєкту еТТН долучилося 24 компанії. Серед них — і сервіс «Вчасно». З відновленням акредитації кількість провайдерів може зрости.Повний перелік провайдерів є на офіційному сайті https://e-ttn.miu.gov.ua/provider/
    Також зараз держава допрацьовує центральну базу даних системи еТТН, яка зможе працювати в умовах війни. Із уведенням у дію постанови Кабінету Міністрів держава почне пілотне тестування системи. До нього зможуть долучитися нові провайдери, чиї сервіси відповідатимуть технічним вимогам системи.

  • Чи обов'язково використання еТТН для всіх компаній?

    На тестовий період використання еТТН не є обовʼязковим, компанії зможуть продовжити використовувати паперову ТТН. Звісно, ми радимо тестовий період використати із максимльною користю – відпрацьовувати роботу із еТТН як всередині компанії, так і з партнерами.Після запровадження обовʼязковості всім компаніям потрібно буде вже використовувати виключно електронну ТТН.

  • Які нормативно-правові акти регламентують еТТН?

  • Як буде проводитись підписання еТТН всіма учасниками процесу? В тому числі водіями.

    Підписання відбувається завжди в такій послідовності: вантажовідправник → водій/перевізник → вантажоодержувач. Це обовʼязкові учасники еТТН, котрі підписують документ.Представники компаній обовʼязково мають підписувати еТТН КЕП відповідальної особи. Водій буде мати можливість підписувати еТТН підписом фіз. особи.

  • Як технічно втілити в життя підписання ТТН перевізником? Він також повинен мати окрім ЕЦП ще й таку ж саму систему електронного документообігу як у замовника і отримувача вантажу?

    Будь-яка зі сторін еТТН зможе використовувати одного провайдера еТТН, головне, щоб він пройшов повне приєднання до системи ЦБД. Незалежно від того, яким провайдером будуть користуватись інші учасники, перевізник/водій зможе опрацьовувати еТТН у обраному для себе провайдері, оскільки в системі буде працювати механізм інтероперабельності (обміну між провайдерами).

  • Які наслідки, коли не виписати ТТН і коли не обов'язково виписувати при передачі товару?

    При відсутності оформленої еТТН наслідки будуть такі ж, як і зараз при відсутності паперової, нічого не зміниться.еТТН не обовʼязково буде оформлювати при доставці товарів кінцевим споживачам і за певних умов внутрішніх переміщень (перевезення в межах одного виробничого обʼєкта, тощо).

  • Чи є чітка інструкція по заповненню ТТН (усіх граф), так як різні організації по-різному трактують заповнення габаритно-вагових параметрів. І з яких джерел повинні брати дані, крім техпаспорта та посвідчення водія?

    Якщо питання саме щодо заповнення габарито-вагових показників, то в еТТН не передбачені ці поля, бо їх приберуть. В проекті Закону 6434 можна почитати відповідні зміни.

  • Доступ до централізованої бази еТТН буде платним для користувачів ?

    На період тестування системи доступ зі сторони держави не буде тарифікуватися. Після введення обовʼязкового використання еТТН обмін вже буде платним.Деталі тарифікації поки узгоджуються на рівні держави.

  • В якому вигляді буде реалізований сервіс: сайт/додаток чи щось інше?

    «Вчасно» створив веб-кабінет та мобільну версію сервісу для того, щоб учасники вантажоперевезень (відправники, перевізники та одержувачі) могли працювати з електронними ТТН з комп’ютера, ноутбука, планшета чи телефона.Доступні більше 20 інтеграцій по АРІ та готові рішення для облікових систем BAF/BAS/1С.Окремо буде розроблено мобільний застосунок для водіїв та комірників. Він матиме спрощений функціонал та інтерфейс.

Також вам можуть бути цікаві офіційні відповіді на запитання від державного Порталу проєкту «Електронна товарно-транспортна накладна»

Сервіс для роботи з електронними товаро-транспортними накладними

Сервіс для роботи з електронними товаро-транспортними накладними