Сервіс електронного документообігу

Сервіс електронного документообігу

Оновлення сервісу «Вчасно.ЕДО»

Щоденно працюємо над тим, щоб покращувати сервіс та позбавляти вас рутини в праці.
Нам дуже важливо знати, чи вам все подобається. Залиште відгук про останні оновлення тут:

Illustration

Що нового?

Ділимося, що ми поліпшили у сервісі:

Оновлення 19.04.2024

  • Оновлене завантаження документа

    Тепер ще зручніше: завантажуйте документи — один чи одразу декілька, — переглядайте обрані та налаштовуйте їх. 
    Швидший процес завантаження-підписанняМенше дій для підписання. Підписуйте документ одразу після налаштувань (якщо ви та вказаний контрагент маєте право підпису). 
    drag-n-drop завантаження Завантажуйте як зазвичай або просто перетягуйте файли на будь-яке місце в кабінеті на сторінці із відображенням таблиці. Або на поп-ап вибраних файлів для завантаження.
    Не перевантажуємо інтерфейс для невеликих компанійВиділяємо додаткові можливості лише для великих бізнесів. 
    Гнучкість процесу підписанняВи можете змінювати процес підписання навіть після завантаження документу.
    Підготували детальну інструкцію Оновлене завантаження документів.
    А також коротку відео-інструкцію, щоб наочно показати як це працює:

Оновлення вже у вашому кабінеті!

Illustration

Більше можливостей сервісу

Українські компанії користуються «Вчасно» щодня,щоб зручно та просто працювати з документами

Нам довіряють понад 700 000 компаній. Круто, що ви з нами! Прочитайте історії інших клієнтів, дізнайтеся як електронний документообіг змінив їх бізнес на краще.

Попередні оновлення

  • 18.03.24 Вхід та реєстрація за допомогою Apple ID

    Заходити у «Вчасно» ще простіше з вашого iPhone!

  • 05.03.24 Нова колонка в таблиці документів

    Додавайте новий параметр “Отримувач документа” в таблицю зовнішніх документів. В стовбці буде відображатися е-мейл отримувача.

  • 01.03.2024 Відповідальний у сценарії

    Назначайте співробітника, відповідального за обробку документу по сценарію.
    За потреби відповідального можна змінювати — наприклад, якщо співробітник звільняється чи переходить на іншу посаду.
    Сценарії із видаленою відповідальною особою будуть підсвічуватися, щоб їх простіше було знайти.

  • 08.02.24 Налаштування прав співробітників при запрошенні

    Встановлюйте права доступу безпосередньо при додаванні нового співробітника!
    Особливо зручно, коли у вас багато співробітників і велика плинність кадрів.
    Більше не треба чекати, поки співробітник зареєструється і з'явиться в системі.

    Як налаштувати права доступу новому співробітнику одразу при додаванні — Читати інструкцію.

  • 08.02.24 Гнучке налаштування відображення графічних печаток 

    На першій сторінці, на кожній сторінці або ж на останній — обирайте, де та як відображатимуться підписи та печатки на ваших документах.

    Як налаштувати візуальне розміщення — Читати інструкцію.

  • 08.02.24 Новий фільтр та автоматичний міні-звіт по завершеним документам 

    Не ламайте голову, з якими документами нарешті закінчили роботу за цілий день.
    Після підписання всіма учасниками система відправить вам лист із інформацією про кількість завершених документів за попередній день, а також пряме посилання на відповідний фільтр у вашому кабінеті.
    А новий фільтр «За датою завершення» буде відображати документи за датою, часом переходу у фінальний статус: підписаний всіма, надісланий, відхилений.
    Як ввімкнути повідомлення зі звітом про завершені документи — Читати інструкцію. 

  • 12.12.23 Групи користувачів у «Вчасно»

    Групи користувачів — це об’єднання співробітників, котрі виконують однакові задачі з документами. Наприклад, відділ бухгалтерії, юристів, діловоди.

    🙋‍♂️ 🙋‍♀️ 🙋 Так, ви залучаєте в процес не конкретну людину, а весь підрозділ, від котрого очікується погодження чи підписання. Співробітник, який першим погодить/підпише документ, виконає дію всієї групи. Тоді робочі процеси не залежатимуть лише від однієї особи.

    Як працювати з групами — Читайте інструкцію або дивіться коротку відео-інструкцію.

Illustration

І ще трохи покращень сервісу 🍒

  • Покращення березня 2024

    Покращення фільтру в документах зі статусом"Очікують на моє погодження"
    Покращення функціоналу видалення документів

  • Покращення лютого 2024

    Налагодили відображення адміністраторів у переліку підписантів документів
    Три теми для кабінету «Вчасно.ЕДО» вже доступні кожному
    Новий поп-ап про оновлення в сервісі.Тепер ви завжди будете в курсі найсвіжіших оновлень, перейшовши прямо з кабінету — у вікні "Щось новеньке"
    Зручна архівація документів при підключеній інтеграції
    Змінили відображення іконок у перемикачі графічних печаток
    Додано можливість копіювання сценарію
    Додано можливість призначити сценарій разом із завантаженням документу при інтеграції
    Покращення процесу видалення документів при інтеграції
    Виправлено помилку при погодженні документів, якщо сторінку перекладено браузером
    Додали відображення підписанта у попапі підписання 

  • Покращення січня 2024

    Виправили редагування прав ролей у налаштуваннях компанії.
    Покращений попап завершення автореєстрації після підписання документу.
    На етапі перевірки КЕП даємо можливість переходити в особисті налаштування.
    Додали окрему колонку "Дата отримання" у реєстр документів.
    Оптимізували запити при створенні Погоджень.

    Відтепер при несплаті тарифу співробітники не видаляються, а робляться неактивними до сплати тарифу (раніше адміністратору потрібно було вручну знову додавати видалених працівників).

    Зробили процес відправки подій у CRM надійнішим.

    Додали у протоколі позначку, що документ підписано групою.

    Додали відображення видалених додаткових параметрів у сценарії, щоб можна було їх звідти прибрати.

    Налагодили підписання версійного документу після обовʼязкового погодження.

Замовити консультацію

Отримайте більше можливостей сервісу «Вчасно»

Залиште заявку, отримайте безкоштовну індивідуальну консультацію нашого фахівця з впровадження електронного документообігу.