Сервіс електронного документообігу
Спростили процес додавання співробітника у вашу компанію на тарифі Максимальний.
👉 У кабінеті натисніть кнопку «Додати співробітника»
👉 На сторінці формування рахунку вкажіть потрібну кількість співробітників.
👉 Сформуйте рахунок та сплатіть
Ми автоматично розрахуємо вартість до дати завершення вашого тарифу, щоб уникнути переплат.
Працюйте з новими співробітниками одразу — сплачуйте пізніше!
Ви можете додати колег одразу після формування рахунку, а сплатити його протягом наступних 5 днів.
Робимо складне простим та пришвидшуємо вашу роботу!
Більше не потрібно дзвонити менеджеру чи чекати: зробіть усе в декілька кліків з кабінету та одразу працюйте з новими колегами.
Потрібно підняти старі документи, а у вас стоїть обмеження на перегляд Архіву по тарифу? Даємо можливість отримати більший доступ, не переходячи на більший тариф!
Докуповуйте Архів+ на 1000 або 5000 додаткових документів.
Шукайте Архів+ в кабінеті у розділі Тарифів. А якщо у вас закінчаться документи на перегляд, ми надішлемо вам лист, за яким ви зможете сформувати рахунок на оплату. Або скористайтеся посиланнями нижче:
До +1000 документів — 480 грн Сформувати рахунок
До +5000 документів — 1440 грн Сформувати рахунок
Безліміт на внутрішні документи в компанії згідно вашого тарифу та навіть по інтеграції.
Якщо у вашому тарифі включені внутрішні документи, вони не тарифікуватимуться поштучно.
Колегам — безкоштовно!
Обирайте тариф із внутрішніми документами.
Автоматично заповнюємо максимальну кількість інформацію про вашу компанію — залишається лише додати свої дані.Інструкція, як подати заявку.
Оновлене завантаження документаТепер ще зручніше: завантажуйте документи — один чи одразу декілька, — переглядайте обрані та налаштовуйте їх.
Швидший процес завантаження-підписанняМенше дій для підписання. Підписуйте документ одразу після налаштувань (якщо ви та вказаний контрагент маєте право підпису).
drag-n-drop завантаження Завантажуйте як зазвичай або просто перетягуйте файли на будь-яке місце в кабінеті на сторінці із відображенням таблиці. Або на поп-ап вибраних файлів для завантаження.
Не перевантажуємо інтерфейс для невеликих компанійВиділяємо додаткові можливості лише для великих бізнесів.
Гнучкість процесу підписанняВи можете змінювати процес підписання навіть після завантаження документу.Підготували детальну інструкцію Оновлене завантаження документів.А також коротку відео-інструкцію, щоб наочно показати як це працює.
Заходити у «Вчасно» ще простіше з вашого iPhone!
Додавайте новий параметр “Отримувач документа” в таблицю зовнішніх документів. В стовбці буде відображатися е-мейл отримувача.
Назначайте співробітника, відповідального за обробку документу по сценарію.
За потреби відповідального можна змінювати — наприклад, якщо співробітник звільняється чи переходить на іншу посаду.
Сценарії із видаленою відповідальною особою будуть підсвічуватися, щоб їх простіше було знайти.
Встановлюйте права доступу безпосередньо при додаванні нового співробітника!
Особливо зручно, коли у вас багато співробітників і велика плинність кадрів.
Більше не треба чекати, поки співробітник зареєструється і з'явиться в системі.
Як налаштувати права доступу новому співробітнику одразу при додаванні — Читати інструкцію.
На першій сторінці, на кожній сторінці або ж на останній — обирайте, де та як відображатимуться підписи та печатки на ваших документах.
Як налаштувати візуальне розміщення — Читати інструкцію.
Не ламайте голову, з якими документами нарешті закінчили роботу за цілий день.
Після підписання всіма учасниками система відправить вам лист із інформацією про кількість завершених документів за попередній день, а також пряме посилання на відповідний фільтр у вашому кабінеті.
А новий фільтр «За датою завершення» буде відображати документи за датою, часом переходу у фінальний статус: підписаний всіма, надісланий, відхилений.
Як ввімкнути повідомлення зі звітом про завершені документи — Читати інструкцію.
Групи користувачів — це об’єднання співробітників, котрі виконують однакові задачі з документами. Наприклад, відділ бухгалтерії, юристів, діловоди.
🙋♂️ 🙋♀️ 🙋 Так, ви залучаєте в процес не конкретну людину, а весь підрозділ, від котрого очікується погодження чи підписання. Співробітник, який першим погодить/підпише документ, виконає дію всієї групи. Тоді робочі процеси не залежатимуть лише від однієї особи.
Як працювати з групами — Читайте інструкцію або дивіться коротку відео-інструкцію.
Покращення фільтру в документах зі статусом"Очікують на моє погодження"
Покращення функціоналу видалення документів
Налагодили відображення адміністраторів у переліку підписантів документів
Три теми для кабінету «Вчасно.ЕДО» вже доступні кожному
Новий поп-ап про оновлення в сервісі.Тепер ви завжди будете в курсі найсвіжіших оновлень, перейшовши прямо з кабінету — у вікні "Щось новеньке"
Зручна архівація документів при підключеній інтеграції
Змінили відображення іконок у перемикачі графічних печаток
Додано можливість копіювання сценарію
Додано можливість призначити сценарій разом із завантаженням документу при інтеграції
Покращення процесу видалення документів при інтеграції
Виправлено помилку при погодженні документів, якщо сторінку перекладено браузером
Додали відображення підписанта у попапі підписання
Виправили редагування прав ролей у налаштуваннях компанії.
Покращений попап завершення автореєстрації після підписання документу.
На етапі перевірки КЕП даємо можливість переходити в особисті налаштування.
Додали окрему колонку "Дата отримання" у реєстр документів.
Оптимізували запити при створенні Погоджень.
Відтепер при несплаті тарифу співробітники не видаляються, а робляться неактивними до сплати тарифу (раніше адміністратору потрібно було вручну знову додавати видалених працівників).
Зробили процес відправки подій у CRM надійнішим.
Додали у протоколі позначку, що документ підписано групою.
Додали відображення видалених додаткових параметрів у сценарії, щоб можна було їх звідти прибрати.
Налагодили підписання версійного документу після обовʼязкового погодження.