Сервіс обміну EDI-документами для постачальників та торгових мереж України

Сервіс обміну EDI-документами для постачальників та торгових мереж України

Оновлення сервісу «Вчасно.EDI»

Прискорюємо роботу вашого бізнесу.
Щоденно працюємо над тим, щоб покращувати сервіс та позбавляти вас рутини в роботі.

Illustration

Що нового?

Ділимося, що ми поліпшили у сервісі:

Оновлення для постачальників

  • Оновлений дизайн розділу Каталог



    Ми врахували ваші побажання та оновили розділ Каталог у веб-кабінеті. Стало зручніше та зрозуміліше.
    👉Детальна інструкція

  • Оновлений дизайн «Запитів на зміну ціни» + фільтри


    Тепер розділ «Запити на зміну ціни» має оновлений дизайн і покращені фільтри для швидкої роботи. 
    👉Детальна інструкція

  • Причини відмови від товару в повернених документах


    Тепер у документах Акт виявлених недоліків та Повідомлення про повернення ви можете бачити, чому саме мережа повертає товар. Причина буде вказана для кожної позиції окремо

Illustration

Оновлення для мереж

👉Для підключення зверніться до свого менеджера

  • Заміна документа при редагуванні постачальником


    Тепер постачальник може редагувати документи без потреби вручну створювати нові.
    Як це працює:
    ✅ При внесенні змін у документ автоматично створюється новий, який відправляється в мережу

  • Дробні документи

    Додали можливість створювати не лише дробні відвантаження, а й інші типи документів. 📄 
    Тепер можна створювати:● Підтвердження замовлення● Повідомлення про відвантаження● Видаткову накладну● Прибуткову накладну● Акт виявлених недоліків● Накладну на повернення

  • Заборона створювати документи з нульовою кількістю товару


    Щоб уникнути помилок, постачальники не зможуть створювати зворотні документи з нульовими позиціями.
    ✅ Це важливо, оскільки більшість облікових систем не працюють з «0»

  • Поле «Термін придатності» у повідомленні про відвантаження


    📅 Додали можливість передавати термін придатності товару у «Повідомленні про відвантаження».
    Це оновлення працює і у веб-кабінеті: тепер можна вручну вказати цей параметр

Illustration
  • Контроль змін ціни та кількості у зворотних документах


    Новий механізм дозволяє налаштувати обмеження на зміну ціни чи кількості товару при створенні зворотних документів постачальником.
    ✅ Приклад:Мережа встановлює обмеження ±10%.
    Якщо в замовленні було 100 одиниць, постачальник не зможе вказати 89 або менше чи 110 або більше.Аналогічно для ціни товару.
    Це допоможе:✔️ Зменшити розбіжності в документах✔️ Покращити контроль замовлень✔️ Уникнути помилок у постачанні

Оновлення вже у вашому кабінеті!

Illustration

Оновлення вже у вашому кабінеті!

Illustration

Новини екосистеми «Вчасно»

Illustration
  • Користуйтеся «Вчасно.КЕП» вже зараз, а сплачуйте потім!


    Починайте без обмежень — замовляйте та користуйтеся «Вчасно.КЕП» вже зараз.

    А сплатити можна протягом 7 днів після активації.

    Зручно. Швидко. Надійно з «Вчасно.КЕП» — підписуйте документи просто.

Справедлива ціна для швидкоїроботи вашого бізнесу

Обирайте тариф, що якнайкраще вам підходить

Підключіть інтеграцію з «Вчасно.EDI» 

Максимально автоматизуйте роботу з мережами

на 90%

менше часу на обробкузамовлень від мереж

3000+

компаній уже користується

50к

дерев зберігаємо щороку

100%

український провайдер

Блог «Вчасно» 

Цікаві статті та корисні матеріали про електронний документообіг, автоматизований обмін EDI-документами, електронні чеки та е-підписи. 

Попередні оновлення

  • Покращення червня 2024

    Фільтри та пошук в розділі “Запити на зміну ціни”Швидко шукайте потрібний Запит за номером або фільтруйте за ключовими параметрами — типом запита, статусом чи контрагентом (мережею).
    Термін придатності товарів у Повідомленні про відвантаження💙 Як в роботі по інтеграції, так і з веб-платформи постачальники можуть зазначати дати терміну придатності товарів. Цією можливістю вже користується мережа Делікат, але з радістю додамо її і для інших мереж за вашим запитом! 
    Тип замовлення на web Відображаємо тип замовлення на веб-платформі: попереднє замовлення, замовлення, замовлення послуг.

  • Покращення травня 2024

    Дайджест оновлень «Вчасно.EDI» завжди під рукою
    просто клікніть на іконку гучномовця зверху

    Оновлення розділу «Запити на зміну ціни»
    💙 В головній таблиці із Запитами ви можете побачити логотип мережі, керувати кількістю документів на сторінці тощо.
    💙 Зручна механіка створення Запиту:
    1. Клікнути на «+» зверху
    2. У вікні для заповнення даних обрати мережу, договір та тип Запиту (на зміну регулярної або промо ціни)
    Всі дані будуть у випадаючому списку, вручну нічого вносити не потрібно.
    ❕Зверніть увагу! Дані підтягуються автоматично на основі продакт-листів від мереж, з якими ви співпрацюєте по електронним специфікаціям.
    Якщо ви не бачите потрібної мережі у випадаючому списку — значить, вона ще не надсилала продакт-лист. Для вирішення питання зверніться до вашого категорійного менеджера.

    Drag & drop завантаження
    На наступному кроці ви можете завантажити xls-файл із новими цінами — просто перетягніть їх із вашого компʼютера або завантажте, обравши «натисніть».

    Спростили управління «дробними» поставками
    Тепер при створенні наступного Повідомлення про відвантаження в рамках одного ланцюжка замовлення — автоматично підтягнеться номенклатура, релевантна для кожної наступної поставки. Менше ручної роботи з видалення «зайвих» товарних позицій — завжди приємно 💙

  • Покращення квітня 2024

    Відображення ставки ПДВ у замовленні та автозаповнення її в наступних документах по ланцюжку замовлення💙 Прибираємо зайві кліки для вашої зручності!
    Якщо мережа передає в документі «Замовлення» ставку ПДВ — вона відобразиться у блоці «Всього», а також підставиться автоматично в усіх наступних документах, які створює постачальник у відповідь на замовлення (за потреби її можна змінити).

    Якщо ж мережа не надсилає ставку ПДВ — постачальник може самостійно обрати її перший раз, а в наступних документах ланцюжка вона проставиться автоматично (наприклад, при створенні повідомлення про відвантаження і видаткової накладної). 

    Підтягуємо номер видаткової накладної, раніше заповненої постачальникомПри створенні Повідомлення про відвантаження в окремому вікні обовʼязково потрібно вказувати номер і дату накладної. Раніше цю інформацію потрібно було дублювати при створенні накладної, а тепер ці дані підтягнуться автоматично.
    Оновили розділ Налаштування компанії
    Тепер редагувати інформацію про компанію, додавати GLN, моніторити баланс документів і управляти співробітниками ще зручніше. Зокрема:
    ● Налаштування розділені на розділи: Загальне, Баланс, Співробітники
    ● Легше моніторити баланс документів — обираючи тариф ви наочно бачите, скільки заощаджуєте. 

    Також сформувати рахунок можна одразу на сторінці Балансу.
    ● Стало простіше управляти GLN — додавати/редагувати/видаляти.
    ● Покращили надання різних доступів, зокрема і в частині узгодження товарних специфікацій.
    ● Розділили співробітників на активних та видалених. Налаштування прав доступу на цій же сторінці — достатньо клікнути на співробітника.
    ● Адміністратор компанії може не тільки видаляти співробітників, але і відновлювати їх самостійно без звернення у службу турботи.

  • Покращення березня 2024

    Редагування підсумкових сум з/без ПДВ у видаткових накладних у веб-кабінетіЄ декілька методик розрахунку цін із ПДВ, які можна використовувати в межах законодавства. Також у кожній обліковій системі може бути закладена різна точність округлень (кількість знаків після коми). Все це може призводити до розбіжностей у розрахунках як безпосередньо між мережами та постачальниками, так і між платформою «Вчасно.EDI» та клієнтом.

    💙 Тому ми додали можливість змінювати фінальні суми на потрібні, згідно розрахунків вашої облікової системи.

  • Покращення лютого 2024

    Покращений інтерфейс та форма зворотного звʼязкуЗробили кабінет ще зручнішим:
    ● відповіді на всі ваші запитання легко можна знайти у Довідці в боковому меню;
    ● дізнатися про доступні тарифи і змінити свій на більш підходящий також у боковому меню;
    ● залишайте свої побажання, як можна ще покращити сервіс, одразу в кабінеті.

    Замовлення послуг мережами «Вчасно.EDI» — це не лише обмін товарами, а й послугами!
    Якщо ви замовляєте послуги в постачальника, тепер це можна робити прямо у сервісі!

    При замовленні послуги використовується простіший процес обміну документами: замовлення послуги — підтвердження замовлення — акт виконаних робіт, що підписується з обох сторін.

    Якщо ви, як постачальник, хочете отримувати через наш сервіс не тільки замовлення товарів, але й послуг, — звертніться до бажаної мережі, щоб вона підтвердила, що готова замовляти/отримувати послуги через «Вчасно.EDI». Або зверніться до нас і ми допоможемо вам вирішити це питання з мережею.

  • Покращення січня 2024

    Автозаповнення номеру та дати договору при створенні видаткової накладної 💙 Економимо ваш час та зусилля на заповнення типових даних!При першому заповненні збережемо номер та дату договору і будемо автоматично підставляти їх при створенні кожної наступної видаткової накладної. 

Замовити консультацію

Отримайте більше можливостей сервісу «Вчасно.EDI»

Залиште заявку, отримайте безкоштовну індивідуальну консультацію нашого фахівця.