Сервіс обміну EDI-документами для постачальників та торгових мереж України

Сервіс обміну EDI-документами для постачальників та торгових мереж України

Оновлення сервісу «Вчасно.EDI»

Прискорюємо роботу вашого бізнесу.
Щоденно працюємо над тим, щоб покращувати сервіс та позбавляти вас рутини в роботі.

Illustration

Що нового?

Ділимося, що ми поліпшили у сервісі:

Покращення червня 2024

  • Фільтри та пошук в розділі“Запити на зміну ціни”


    Швидко шукайте потрібний Запит за номером або фільтруйте за ключовими параметрами — типом запита, статусом чи контрагентом (мережею).

Illustration
  • Термін придатності товарів у Повідомленні про відвантаження


    Як в роботі по інтеграції, так і з веб-платформи постачальники можуть зазначати дати терміну придатності товарів. Цією можливістю вже користується мережа Делікат, але з радістю додамо її і для інших мереж за вашим запитом! 💙

Illustration
  • Тип замовлення на web 


    Відображаємо тип замовлення на веб-платформі: попереднє замовлення, замовлення, замовлення послуг.

Illustration

Оновлення вже у вашому кабінеті!

Illustration

Оновлення вже у вашому кабінеті!

Illustration

Новини екосистеми «Вчасно»

Illustration
  • Користуйтеся «Вчасно.КЕП» вже зараз, а сплачуйте потім!


    Починайте без обмежень — замовляйте та користуйтеся «Вчасно.КЕП» вже зараз.

    А сплатити можна протягом 7 днів після активації.

    Зручно. Швидко. Надійно з «Вчасно.КЕП» — підписуйте документи просто.

Справедлива ціна для швидкоїроботи вашого бізнесу

Обирайте тариф, що якнайкраще вам підходить

Підключіть інтеграцію з «Вчасно.EDI» 

Максимально автоматизуйте роботу з мережами

на 90%

менше часу на обробкузамовлень від мереж

3000+

компаній уже користується

50к

дерев зберігаємо щороку

100%

український провайдер

Блог «Вчасно» 

Цікаві статті та корисні матеріали про електронний документообіг, автоматизований обмін EDI-документами, електронні чеки та е-підписи. 

Попередні оновлення

  • Покращення травня 2024

    Дайджест оновлень «Вчасно.EDI» завжди під рукою
    просто клікніть на іконку гучномовця зверху

    Оновлення розділу «Запити на зміну ціни»
    💙 В головній таблиці із Запитами ви можете побачити логотип мережі, керувати кількістю документів на сторінці тощо.
    💙 Зручна механіка створення Запиту:
    1. Клікнути на «+» зверху
    2. У вікні для заповнення даних обрати мережу, договір та тип Запиту (на зміну регулярної або промо ціни)
    Всі дані будуть у випадаючому списку, вручну нічого вносити не потрібно.
    ❕Зверніть увагу! Дані підтягуються автоматично на основі продакт-листів від мереж, з якими ви співпрацюєте по електронним специфікаціям.
    Якщо ви не бачите потрібної мережі у випадаючому списку — значить, вона ще не надсилала продакт-лист. Для вирішення питання зверніться до вашого категорійного менеджера.

    Drag & drop завантаження
    На наступному кроці ви можете завантажити xls-файл із новими цінами — просто перетягніть їх із вашого компʼютера або завантажте, обравши «натисніть».

    Спростили управління «дробними» поставками
    Тепер при створенні наступного Повідомлення про відвантаження в рамках одного ланцюжка замовлення — автоматично підтягнеться номенклатура, релевантна для кожної наступної поставки. Менше ручної роботи з видалення «зайвих» товарних позицій — завжди приємно 💙

  • Покращення квітня 2024

    Відображення ставки ПДВ у замовленні та автозаповнення її в наступних документах по ланцюжку замовлення💙 Прибираємо зайві кліки для вашої зручності!
    Якщо мережа передає в документі «Замовлення» ставку ПДВ — вона відобразиться у блоці «Всього», а також підставиться автоматично в усіх наступних документах, які створює постачальник у відповідь на замовлення (за потреби її можна змінити).

    Якщо ж мережа не надсилає ставку ПДВ — постачальник може самостійно обрати її перший раз, а в наступних документах ланцюжка вона проставиться автоматично (наприклад, при створенні повідомлення про відвантаження і видаткової накладної). 

    Підтягуємо номер видаткової накладної, раніше заповненої постачальникомПри створенні Повідомлення про відвантаження в окремому вікні обовʼязково потрібно вказувати номер і дату накладної. Раніше цю інформацію потрібно було дублювати при створенні накладної, а тепер ці дані підтягнуться автоматично.
    Оновили розділ Налаштування компанії
    Тепер редагувати інформацію про компанію, додавати GLN, моніторити баланс документів і управляти співробітниками ще зручніше. Зокрема:
    ● Налаштування розділені на розділи: Загальне, Баланс, Співробітники
    ● Легше моніторити баланс документів — обираючи тариф ви наочно бачите, скільки заощаджуєте. 

    Також сформувати рахунок можна одразу на сторінці Балансу.
    ● Стало простіше управляти GLN — додавати/редагувати/видаляти.
    ● Покращили надання різних доступів, зокрема і в частині узгодження товарних специфікацій.
    ● Розділили співробітників на активних та видалених. Налаштування прав доступу на цій же сторінці — достатньо клікнути на співробітника.
    ● Адміністратор компанії може не тільки видаляти співробітників, але і відновлювати їх самостійно без звернення у службу турботи.

  • Покращення березня 2024

    Редагування підсумкових сум з/без ПДВ у видаткових накладних у веб-кабінетіЄ декілька методик розрахунку цін із ПДВ, які можна використовувати в межах законодавства. Також у кожній обліковій системі може бути закладена різна точність округлень (кількість знаків після коми). Все це може призводити до розбіжностей у розрахунках як безпосередньо між мережами та постачальниками, так і між платформою «Вчасно.EDI» та клієнтом.

    💙 Тому ми додали можливість змінювати фінальні суми на потрібні, згідно розрахунків вашої облікової системи.

  • Покращення лютого 2024

    Покращений інтерфейс та форма зворотного звʼязкуЗробили кабінет ще зручнішим:
    ● відповіді на всі ваші запитання легко можна знайти у Довідці в боковому меню;
    ● дізнатися про доступні тарифи і змінити свій на більш підходящий також у боковому меню;
    ● залишайте свої побажання, як можна ще покращити сервіс, одразу в кабінеті.

    Замовлення послуг мережами «Вчасно.EDI» — це не лише обмін товарами, а й послугами!
    Якщо ви замовляєте послуги в постачальника, тепер це можна робити прямо у сервісі!

    При замовленні послуги використовується простіший процес обміну документами: замовлення послуги — підтвердження замовлення — акт виконаних робіт, що підписується з обох сторін.

    Якщо ви, як постачальник, хочете отримувати через наш сервіс не тільки замовлення товарів, але й послуг, — звертніться до бажаної мережі, щоб вона підтвердила, що готова замовляти/отримувати послуги через «Вчасно.EDI». Або зверніться до нас і ми допоможемо вам вирішити це питання з мережею.

  • Покращення січня 2024

    Автозаповнення номеру та дати договору при створенні видаткової накладної 💙 Економимо ваш час та зусилля на заповнення типових даних!При першому заповненні збережемо номер та дату договору і будемо автоматично підставляти їх при створенні кожної наступної видаткової накладної. 

Замовити консультацію

Отримайте більше можливостей сервісу «Вчасно.EDI»

Залиште заявку, отримайте безкоштовну індивідуальну консультацію нашого фахівця.