Сервіс обміну EDI-документами для постачальників та торгових мереж України
Прискорюємо роботу вашого бізнесу.
Щоденно працюємо над тим, щоб покращувати сервіс та позбавляти вас рутини в роботі.
Блог «Вчасно»
Цікаві статті та корисні матеріали про електронний документообіг, автоматизований обмін EDI-документами, електронні чеки та е-підписи.
Світлана Мириленко
EDI — що це і як працює в бізнесі?
Алла Литвинченко
Дайджест оновлень «Вчасно.EDI» завжди під рукою
просто клікніть на іконку гучномовця зверху
Оновлення розділу «Запити на зміну ціни»
💙 В головній таблиці із Запитами ви можете побачити логотип мережі, керувати кількістю документів на сторінці тощо.
💙 Зручна механіка створення Запиту:
1. Клікнути на «+» зверху
2. У вікні для заповнення даних обрати мережу, договір та тип Запиту (на зміну регулярної або промо ціни)
Всі дані будуть у випадаючому списку, вручну нічого вносити не потрібно.
❕Зверніть увагу! Дані підтягуються автоматично на основі продакт-листів від мереж, з якими ви співпрацюєте по електронним специфікаціям.
Якщо ви не бачите потрібної мережі у випадаючому списку — значить, вона ще не надсилала продакт-лист. Для вирішення питання зверніться до вашого категорійного менеджера.
Drag & drop завантаження
На наступному кроці ви можете завантажити xls-файл із новими цінами — просто перетягніть їх із вашого компʼютера або завантажте, обравши «натисніть».
Спростили управління «дробними» поставками
Тепер при створенні наступного Повідомлення про відвантаження в рамках одного ланцюжка замовлення — автоматично підтягнеться номенклатура, релевантна для кожної наступної поставки. Менше ручної роботи з видалення «зайвих» товарних позицій — завжди приємно 💙
Відображення ставки ПДВ у замовленні та автозаповнення її в наступних документах по ланцюжку замовлення💙 Прибираємо зайві кліки для вашої зручності!
Якщо мережа передає в документі «Замовлення» ставку ПДВ — вона відобразиться у блоці «Всього», а також підставиться автоматично в усіх наступних документах, які створює постачальник у відповідь на замовлення (за потреби її можна змінити).
Якщо ж мережа не надсилає ставку ПДВ — постачальник може самостійно обрати її перший раз, а в наступних документах ланцюжка вона проставиться автоматично (наприклад, при створенні повідомлення про відвантаження і видаткової накладної).
Підтягуємо номер видаткової накладної, раніше заповненої постачальникомПри створенні Повідомлення про відвантаження в окремому вікні обовʼязково потрібно вказувати номер і дату накладної. Раніше цю інформацію потрібно було дублювати при створенні накладної, а тепер ці дані підтягнуться автоматично.
Оновили розділ Налаштування компанії
Тепер редагувати інформацію про компанію, додавати GLN, моніторити баланс документів і управляти співробітниками ще зручніше. Зокрема:
● Налаштування розділені на розділи: Загальне, Баланс, Співробітники
● Легше моніторити баланс документів — обираючи тариф ви наочно бачите, скільки заощаджуєте.
Також сформувати рахунок можна одразу на сторінці Балансу.
● Стало простіше управляти GLN — додавати/редагувати/видаляти.
● Покращили надання різних доступів, зокрема і в частині узгодження товарних специфікацій.● Розділили співробітників на активних та видалених. Налаштування прав доступу на цій же сторінці — достатньо клікнути на співробітника.
● Адміністратор компанії може не тільки видаляти співробітників, але і відновлювати їх самостійно без звернення у службу турботи.
Редагування підсумкових сум з/без ПДВ у видаткових накладних у веб-кабінетіЄ декілька методик розрахунку цін із ПДВ, які можна використовувати в межах законодавства. Також у кожній обліковій системі може бути закладена різна точність округлень (кількість знаків після коми). Все це може призводити до розбіжностей у розрахунках як безпосередньо між мережами та постачальниками, так і між платформою «Вчасно.EDI» та клієнтом.
💙 Тому ми додали можливість змінювати фінальні суми на потрібні, згідно розрахунків вашої облікової системи.
Покращений інтерфейс та форма зворотного звʼязкуЗробили кабінет ще зручнішим:
● відповіді на всі ваші запитання легко можна знайти у Довідці в боковому меню;
● дізнатися про доступні тарифи і змінити свій на більш підходящий також у боковому меню;
● залишайте свої побажання, як можна ще покращити сервіс, одразу в кабінеті.
Замовлення послуг мережами «Вчасно.EDI» — це не лише обмін товарами, а й послугами!
Якщо ви замовляєте послуги в постачальника, тепер це можна робити прямо у сервісі!
При замовленні послуги використовується простіший процес обміну документами: замовлення послуги — підтвердження замовлення — акт виконаних робіт, що підписується з обох сторін.
Якщо ви, як постачальник, хочете отримувати через наш сервіс не тільки замовлення товарів, але й послуг, — звертніться до бажаної мережі, щоб вона підтвердила, що готова замовляти/отримувати послуги через «Вчасно.EDI». Або зверніться до нас і ми допоможемо вам вирішити це питання з мережею.
Автозаповнення номеру та дати договору при створенні видаткової накладної 💙 Економимо ваш час та зусилля на заповнення типових даних!При першому заповненні збережемо номер та дату договору і будемо автоматично підставляти їх при створенні кожної наступної видаткової накладної.