Cвоїм досвідом роботи з сервісом «Вчасно» поділилася заступниця головного бухгалтера компанії «Ред Булл Україна» Ольга Москаленко.
Обговорили багато питань, що стосуються ведення бізнесу в умовах війни. Гостя поділилася лайфхаками щодо того, як спростити роботу бухгалтера за допомогою електронного документообігу.
Завжди звертаємо увагу на те, що цікавить наших глядачів.
Зібрали запитання від зареєстрованих учасників, щоб якнайповніше відповісти на них.
😉 Можливо, ви знайдете відповіді на питання, які ще не встигли задати!
Запровадження та налаштування електронного документообігу
Як налаштувати обмін кадровими документами між працівниками? Що для цього потрібно? Хто може допомогти налаштувати?Щоб налаштувати роботу з кадровими документами, необхідно для кожного співробітника отримати ключі електронного підпису з кодом ЄДРПОУ вашої компанії. Якщо потрібна допомога, звертайтеся до служби підтримки сервісу "Вчасно" — завжди раді проконсультувати: +38 050 416 5 333.Ви можете запросити у сервіс співробітників та кожному налаштувати права доступу до документів. Наприклад, щоб вони бачили не усі документи компанії, а лише ті документи, які самі завантажили чи отримали.Для організації роботи з конфіденційними документами, потрібно зробити наступні кроки:- Запросити у сервіс співробітника- В налаштуваннях установити права доступу до документів та і в цілому по роботі з сервісом- Налаштувати групи/відділи та доступ до певних документів за допомогою опції «Ярлики»Детально розказуємо, як це зробити, в інструкції.
Подробиці ведення ЕДО. Як правильно оформити на підприємстві?Підготували зручну покрокову інструкцію, як найкраще впровадити надсилання електронних документів у вашій компанії.4 прості кроки, щоб припинити витрачати час на нудну роботу та кошти на папірці: Як почати надсилати електронні документи
Наше ІТ підприємство багато працює з ФОПами. Чи можливо вести з ними документообіг у "Вчасно"?Так, звичайно. Ви можете вести електронний документообіг із різними компаніями, зокрема і з ФОП.
Як за допомогою "Вчасно" обмінюватись документами. Покрокова інструкціяПідготували для вас детальну відео-довідку по роботі у сервісі "Вчасно", щоб детально відповісти на ваше запитання.
Чи є обов'язковим укладання угоди (договору) з контрагентом про перехід на ЕДО, чи достатньо повідомлення персональним листом? Ви можете підписувати договір із новими клієнтами одразу в електронному вигляді. За необхідності ви можете додати розділ про перехід на ЕДО безпосередьно у договір. Або ми рекомендуємо нашим клієнтам підписувати додаткову угоду про обмін документами в електронному виді зі своїми контрагентами.
Підписання електронних документів
Розкажемо та покажемо, як електронний документообіг покращить роботу у вашій компанії та чому "Вчасно" — соцмережа для документів.