Сервіс електронного документообігу
Петро Білик, керівник практики технологій та інвестицій Juscutum розповів про юридичні аспекти електронного документообігу в бізнесі, досвід використання електронних документів в суді та при взаємодії з контролюючими органами.
Завжди звертаємо увагу на те, що цікавить наших глядачів.
Зібрали запитання від зареєстрованих учасників, щоб якнайповніше відповісти на них.
😉 Можливо, ви знайдете відповіді на питання, які ще не встигли задати!
Перевірки органів контролю та електронний документообіг з державними органами
Як подавати електронні документи на перевірку державним органам контролю?Перед поданням ви можете зберегти документи в zip архіві (як це зробити, описали в цій інструкції). Архів містить усі необхідні дані, що підтверджують підпис документу. Крім того, зберігати документи можна по одному або масово.
Як державні органи контролю перевіряють електронні документи?Державні органи контролю перевіряють правильність підписання документів. Перед тим, як надіслати архів, ви можете перевірити коректність підписів за посиланням.
Як пройти перевірку в електронній формі, якщо наразі я перебуваю за кордоном?Надайте в орган державного контролю документи в електронному вигляді: надішліть архіви необхідних документів.
Чи потрібно роздруковувати копії документів, які подаються на перевірку в електронному вигляді?Для перевірки достатньо подати архіви документів із сервісу "Вчасно". Робити паперові копії потрібно лише за запитом державних органів.
Чи можна відправляти документи з сервісу "Вчасно" до Казначейської служби та для публікації договорів у сервісі Prozorro?Наразі в сервісі "Вчасно" не можна обмінюватись документами з порталами державних органів. Самі документи можна підписати в сервісі, але надсилати їх потрібно окремо.
Чинність електронних документів