Сервіс електронного документообігу
Катерина Денисова, керівниця відділу кадрів групи компаній EVO, розповіла про власний досвід, про складнощі та плюси переведення кадрового документообігу великої компанії в електронний вигляд. Разом з Олександром Мельником, керівником юридичного відділу «Вчасно», поговорили про законодавчі зміни щодо кадрового діловодства, про використання особистих електронних підписів співробітниками та про те, як спростити роботу кадровика великої компанії.
Завжди звертаємо увагу на те, що цікавить наших глядачів.
Зібрали запитання від зареєстрованих учасників, щоб якнайповніше відповісти на них.
😉 Можливо, ви знайдете відповіді на питання, які ще не встигли задати!
Чи можливо повністю відмовитися від папервих документів в кадрових питаннях?Так, якщо у бізнесу є така потреба. Для цього потрібно попередньо завантажити в систему ЕДО всі зразки кадрових документів (заяв, бланків, посадових інструкцій тощо) і налаштувати процеси підписання.
Чи юридично допустимо зберігати частину документів в електронній формі, а частину - в паперовій?Так, кадрову документацію можна перевести в електронну форму частково. Але це обов'язково потрібно описати у внутрішніх інструкціях.
Як звести паперову кадрову документацію до мінімуму?Перш за все компанія повинна провести аудит і визначити, наскільки актуальний кожен кадровий документ у компанії і яку функцію він виконує. Проконсультуйтесь із юристом і керівником компанії - чи можна об'єднати кілька документів (наприклад, документи про ознайомлення) в один або взагалі прибрати деякі з них.
Чи реально впровадити кадровий ЕДО в ритейл-компанії з великою плинністю кадрів (коли співробітники працюють у компанії 1-2 місяці)?Це цілком реально. Реєстрація в сервісі «Вчасно» займає 5 хвилин. Для цього потрібен лише e-mail і будь-який КЕП (Приват, Дія, Вчасно). Реєстрація в сервісі можлива ще на етапі підбору персоналу.
Які ключові моменти треба врахувати, щоб не мати проблем з перевірками після впровадження кадрового ЕДО?По-перше, слід створити власні положення та інструкції, в яких описати, як відбувається електронний кадровий документообіг з урахуванням внутрішніх процесів у компанії. По-друге, потрібно зафіксувати факт домовленості зі співробітником щодо використання електронних кадрових документів.