Сервіс електронного документообігу
Запровадження та налаштування електронного документообігу
Подробиці ведення ЕДО. Як правильно оформити на підприємстві?Описали детально процес переходу на ЕДО. Покрокова інструкція за посиланням.
Юридичне обґрунтування для ЕДОЕлектронні документи мають однакову юридичну силу з паперовими відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»
Можливості для організації внутрішнього електронного документообігу, реєстрація документів, погодження наказів тощоСервіс дозволяє працювати із внутрішніми документами компанії. Створили детальну інструкцію щодо внутрішніх документівю
Який порядок оплати програмного продукту?Ви можете формувати рахунки безпосередньо у кабінеті «Вчасно» згідно тарифікації, доступної за посиланням.
Скільки коштує зберігання архіву?Документи у сервісі «Вчасно» зберігаються незалежно від тарифу. Але тарифікація має обмеження на перегляд документів у системі. Детальніше про тарифи за посиланням.
Недоліки роботи у «Вчасно», якщо вони є.Єдиний суттєвий недолік, на даний момент, спільний для усіх українських провайдерів - відсутність роумінгу між різними сервісами.
Які проблеми є у тих, хто запустив електронний документообіг?ЕДО вирішує більшість проблем із документообігом. Стикнутися із перепонами ви можете на етапі залучення контрагентів до сервісу.
Які поради щодо налаштування сценаріїв для зручності обробки великої кількості вхідних документів?
Детальніше про Сценарії документів ви можете прочитати у нашій Довідці. Зокрема, звертаємо вашу увагу, що чим більше умов мають сценарії, тим краще будуть фільтруватися різні вхідні документи та попадатимуть під дію окремих сценаріїв із потрібними вам параметрами.